Nakon završetka studija humanističkog usmjerenja proširuje svoje formalno obrazovanje specijalističkim studijem iz Ekonomije te prve poslovne korake odlučuje napraviti u korporativnom svijetu izazovnog FMCG sektora. Svoj poslovni put gradi u Podravki d.d., od prvih godina u službi Komunikacije s tržištem gdje upoznaje interne procese poslovanja, procese gradnje imidža brandova i komunikacijskih materijala, preko rada u novoosnovanoj službi EU Deska i istraživanja novih prilika za poduzeće pri ulasku Hrvatske u EU; i, finalno, do odjela Marketinga u kojem i danas nalazi svoje poslovno zadovoljstvo i izazove. Krenuvši s pozicije managera potkategorije dječje hrane gdje se upoznaje s marketingom u praksi jedne od najjačih domaćih internacionalnih kompanija, proširuje svoja znanja i poslovnu odgovornost na poziciji managera kategorije za juhe, bujone i polugotova jela, a zatim i glavnog managera u marketingu Podravka juha i instant jela. Ova pozicija unutar Podravke pokazuje koliko je marketing ustvari sveobuhvatan i dinamičan posao u današnjoj poslovnoj stvarnosti: njezina zaduženja i odgovornosti obuhvaćaju upravljanje svim aspektima marketinških poslova kategorija, razvojem strategije kategorija/brandova te detektiranjem novih prilika rasta, upravljanje portfeljom, komunikacijskim platformama i budžetima te upravljanje timom, a s ciljem ostvarenja planova poslovanja poduzeća.
Zdravu protutežu intenzivnom poslovnom danu pronalazi u obitelji, sportu i putovanjima, te ugodnim druženjima s malim krugom bliskih ljudi…