Milica Damjanović

Milica Damjanović

Marketing Director, Meteor grupa (Labud)

Milica Damjanović ima 20 godina iskustva u marketingu, s jakim poslovnim portfoliom mjerljivim rezultata u maksimiziranju svijesti, prodaje i profitabilnosti prepoznatljivih brendova. Vlastite prednosti vidi u područjima strateškog i operativnog razvoja brenda/proizvoda i upravljanja projektima na temelju dobre komunikacije, analitičkih i kreativnih vještina rješavanja problema. Tijekom svoje karijere uspješno je komercijalizirala i lansirala stotine različitih proizvoda na FMCG tržište u neprehrambenoj kategoriji.

Od 2015. godine nalazi se na poziciji direktora marketinga u Meteor Grupi – Labud. Bila je zadužena za marketinške i integracijske procese prilikom preuzimanja Labuda od strane novih vlasnika (Meteor grupa) te optimizacije asortimana za tri tvrtke (Meteor, Badel i Labud). Odgovorna je za vođenje cjelokupnog portfelja i strategije rasta, izgradnje brand equity-a te definiranja inovacijskog puta i marketinških programa za 11 brendova u Hrvatskoj i Adria regiji. Kao članica tima zaduženog za inovacijsku strategiju i nove linije proizvoda za preuzetu tvrtku Badel 1862; bila je uključena u procese repozicioniranja, redizajniranja i ponovnog lansiranja brendova: Sax Gin, Vigor Vodka, Badel Prima Brand, Badel Pelinkovac i drugi likeri i rakije.

Kompanija

Program