Mladen Kožić

Mladen Kožić

Business Development Manager Adriatics, Gfk

Mladen Kožić diplomirao je sociologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a profesionalnu karijeru započinje u GfK 2006. godine. Trenutno je u okviru GfK Consumer Panela zadužen za razvoj poslovanja i razvoj odnosa s klijentima na FMCG tržištu. U fokusu njegova poslovnog interesa su ponašanje kupaca, razvoj retaila, inovacije i category management.

Tko je faca u Freshu?

Koji je trgovac najbolji u svježem pekarskom?
Koji je trgovac neočekivani pobjednik kategorije u svježem mesu?
Što je pokazao „fotofiniš” u voću i povrću?

GfK će podijeliti s Vama uvide iz nove studije o snazi trgovaca u svježim kategorijama.
Saznat ćete i…
Kamo po kruh odlaze Boomeri, a kamo Milenijalci?
Kamo po meso idu Healtheri, a kamo Instanteri ?
Tko po povrće odlazi na tržnicu, tko u Eurospin, a tko u Spar?
Servirat ćemo i mnoge druge svježe nalaze.

Kompanija

Program