TONY DURHAM

TONY DURHAM

Owner & CEO at Tony Durham Consulting Ltd.

Tony Durham jedan je od svjetski priznatih stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca. Rođen u Velikoj Britaniji, Durham je karijeru započeo davne 1982. u Procter & Gambleu, gdje je ostao 35 godina. Tijekom vremena provedenog u P&G-u Durham je podučavao neke od vodećih svjetskih rukovoditelja robnih marki o tome kako promijeniti svoje poslovanje kako bi bolje odražavali potrebe kupaca i povećali profit. Posljednje desetljeće rada u toj tvrtki obilježio je rad na poziciji direktora SBD-a za područje Europe, Indije, Afrike i Bliskog istoka. Sljedeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvoj koncepta regionalnih “First Moment of Truth (FMOT)” centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini prikupljanjem i korištenjem najboljih praksi i relevantnog znanja o ponašanju kupaca. Ti su centri s vremenom postali mjesto gdje su tvrtke mogle testirati učinkovitost svojih ideja koristeći fizičke instalacije i virtualnu stvarnost. Danas su ovi centri prisutni diljem svijeta i predstavljaju važnu prednost za mnoge svjetske tvrtke. Godine 2017. Durham je osnovao vlastitu konzultantsku tvrtku, Tony Durham Consulting Limited, s ciljem pomoći tvrtkama u razvoju strategija i povećanju prihoda korištenjem znanja koje je stekao o psihologiji kupaca. Ova konzultantska tvrtka nudi usluge obuke i podučavanja vlasnicima tvrtki i menadžerima robnih marki o psihologiji kupaca i utjecaju čimbenika kao što su dizajn pakiranja, pozicioniranje na policama i oglašavanje na prodaju i iskustvo potrošača.

Kompanija

TONY DURHAM

Program